Jordgubblime
Trådstartare
Grattis @lilleknodd2!! Hoppas du snart får må bra också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!! Hoppas du mår bättre snart!!Vi är hemma nu, äntligen.
Lillebror mår toppenbra, jag - not so much men det kan bara bli bättre
Han kom i torsdags 10/10 ❤
Återkommer med lite mer utförlig rapport när jag smält det här lite och hjärnan åter är i fas.
Ville bara tala om att vi är ok, och lillebror är magisk ❤
Grattis!!!!I natt var vår väntan över på BF+4 och lillasyster är här! Det har gått jättebra och snabbt, skriver mer när vi landat lite i det hela!
I natt var vår väntan över på BF+4 och lillasyster är här! Det har gått jättebra och snabbt, skriver mer när vi landat lite i det hela!
Stort grattis!I natt var vår väntan över på BF+4 och lillasyster är här! Det har gått jättebra och snabbt, skriver mer när vi landat lite i det hela!
Spännande! Håller tummarna att allt ser bra ut och att bebis vill komma ut och träffa er snartPå förlossningen idag igen, vattnet gick på jobbet nu på eftermiddagen tror jag, nått läcker i alla fall så jag ringde in och frågade hur vet man att vattnet gått?
Dom sa åt mig att åka in så vi får se vad dom säger, nu tas CTG i allafall. Visa bifogad fil 38026
Grattis!I natt var vår väntan över på BF+4 och lillasyster är här! Det har gått jättebra och snabbt, skriver mer när vi landat lite i det hela!
På förlossningen idag igen, vattnet gick på jobbet nu på eftermiddagen tror jag, nått läcker i alla fall så jag ringde in och frågade hur vet man att vattnet gått?
Dom sa åt mig att åka in så vi får se vad dom säger, nu tas CTG i allafall. Visa bifogad fil 38026
Imorse föddes hon kl 8.22 i vecka 36 +2.
Vi mår bra allihopa och hon är så fantastisk!
Stort grattis!Imorse föddes hon kl 8.22 i vecka 36 +2.
Vi mår bra allihopa och hon är så fantastisk!