Bukefalos 28 år!

Hona eller hane

eros111

Trådstartare
Köpte en katt för några veckor sedan och då var hon en tjej enligt säljaren. Men jag är fortfarande skeptisk till att hon är en tjej.
"hon" har som ett hjärta :heart * (* = analen och hjärtat är könet.) Det är ungefär 1/2 - 1 cm mellan analen och könet.
Någon som har några tankar på vad "hen" kan vara?
 
Svårt att säga på bara din beskrivning. Om du googlar på "könsbestämma katt" exempelvis kommer det upp rätt mycket pedagogiska beskrivningar och bilder. Den största skillnaden på kattungar är väl att honorna har tätt mellan hålen och hanarna har längre avstånd imellan.
 

Liknande trådar

Katthälsa Finns det någonstans där jag kan hitta statistik på hur många kattfödslar som leder till komplikationer och liknande? Bakgrunden är...
Svar
6
· Visningar
624
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
509
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2
Svar
23
· Visningar
424
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp