Hoppa fallskärm/skydive med hund

Sv: Hoppa fallskärm/skydive med hund

Det skulle aldrig falla mig in att ta med Leia när jag skall hoppa fallskärm... Visst är det kul att ha hunden med sig på de flesta akviviteter men fallskärm o dyl är ju idioti.
Förstår inte vitsen öht förutom när det gäller tjänstehundar, det är ju en annan sak.

Sv: Hoppa fallskärm/skydive med hund

kl

Skönt att så många verkar hålla med mig. Jag mår illa när jag ser folk hoppa fallskärm/skydiva med sina hundar som ren hobby. Är det förenligt med deras djurskyddslagar? Nej fyfan vad folk ska hålla på. :(

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
850
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 039
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
485
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 371
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka