Hoppsadel Jackson

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ulliz_o_hundarna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 157
U

Ulliz_o_hundarna

Jag håller som bäst på att leta efter en bra hoppsadel till mitt 5 åriga fullblod. Har pratat med en sadelmakaren här i stan och han rekomenderade en Jackson sadel. Nu är jag inte så jätte insatt i det här med sadlar och har inte hört talas om detta märke tidigare. Är lite nyfiken på om det finns nån här som har en Jackson sadel och vad ni tycker om den!

Vet inte om det kanske är Jacson han menade?
Har ingen egen erfarenhet av dessa men jag har hört av flera sadelmakare att det är en bra sadel till vettigt pris.

Jag har en jacson sadel men det är an allroundsadel. Jag trivs jättebra med min. Var skön att rida i från första stund. Tror att det är en bra sadel till ett ok pris

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 240
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 077
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025