Hoppsadel med stora klossar?

Sv: Hoppsadel med stora klossar?

jag skulle utgå från märken som kan tänkas passa hästen, så hur ser den ut, rak eller svängd rygg, hög manke mm?

Det begränsar utbudet lite, onödigt att kolla på sadlar som hästen ändå inte kan ha.

Du har helt rätt :)

Men jag ville bra ha lite koll på vilka sadlar jag ska börja kika på. Den ska ju passa mig med :)

Min hoppsadel en prestige black star har enorma knästöd, älskar den sadeln! :love:

Har din häst mycket manke kan jag rekomendera kieffer donau, är den ganska normal är nog albeon bra, en rund häst passar crown patrot bra på!

Lycka till!

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
560
Senast: warg
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 745
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
288
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V