• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jezz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 755
J

Jezz

Hej!
Jag skulle behöva lite tips ang. hoppsadel...
Har en Apalosa Rialto... den är så himla skön och jag är jättenöjd. Men... den ligger inte riktigt bra på nya pållen, den är lite trång.
Jag vet att just den sadeln inte tillverkas mera.. och skulle vilja ha tips på en liknande sadel.

Appaloosa har väl många fina hoppsadlar? Det är väl bara att trava iväg till närmaste återförsäljare och spana in en ny! :)

Men köp en ny Prestige då? Dom heter inte Appaloosa länger...... :p Finns många olika modeller, båda flat och vanlig!

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 615
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 127

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka