Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker att det är mycket bra sadlar för den prislappen! Men det är min personliga åsikt. Jag har Wintec pro hoppsadel och Isabell dressyrsadel och är jätte nöjd! Ger bra stöd och är sköna.
Jag gillar det mockaliknande materialet i sitsen. Får rejält bra grepp! Mvh
Helt okej sadel, har haft en allroundmodell som skogsmulle sadel, riktigt skön faktiskt. måste dock tyvärr sälja den nu då den inte passar min nuvarande häst.
tänker oxå på att skaffa en, har hört bra saker om dom =)
ja det är fint på en svart häst, men beror ju lite på vilken brun nyans det är oxå, men överlagt är det snyggt, svart på svart kan ju bli lite mörkt.
Jag tycker att de är bra sadlar för det priset! Jag tycker att det är snyggast att ha svart på en helsvart häst på Wintecs bruna färg är så ljus. (Newmarket)
Hehe joo men han blev riktigt snygg i den sadeln=D den är oxå skön att rida i men men nu vill han ju inte hoppa längre=(... vet inte ad jag skla göra eller joo hoppa gär han men han har ingen vilja ellerm bjudning på hinder alls....igår red jag dressyr träning med han och då hade han en jätte fin bjudning och var mjuk och följsamm men jag vill ju hoppa=( något tips=