Hoppsadel!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Laico
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 056
L

Laico

;)Hejsan! jag undrar om Wintec sadlarna är bra? och är det fint med brun utrustning på svart häst?? tacksamm för svar!:confused:

Sv: Hoppsadel!

Jag tycker att det är mycket bra sadlar för den prislappen! Men det är min personliga åsikt. Jag har Wintec pro hoppsadel och Isabell dressyrsadel och är jätte nöjd! Ger bra stöd och är sköna.

Jag gillar det mockaliknande materialet i sitsen. Får rejält bra grepp! Mvh

Helt okej sadel, har haft en allroundmodell som skogsmulle sadel, riktigt skön faktiskt. måste dock tyvärr sälja den nu då den inte passar min nuvarande häst.

tänker oxå på att skaffa en, har hört bra saker om dom =)
ja det är fint på en svart häst, men beror ju lite på vilken brun nyans det är oxå, men överlagt är det snyggt, svart på svart kan ju bli lite mörkt.

Jag tycker att de är bra sadlar för det priset! Jag tycker att det är snyggast att ha svart på en helsvart häst på Wintecs bruna färg är så ljus. (Newmarket)

Men smaken är som baken:p

Senast ändrad:

Hehe joo men han blev riktigt snygg i den sadeln=D den är oxå skön att rida i men men nu vill han ju inte hoppa längre=(... vet inte ad jag skla göra eller joo hoppa gär han men han har ingen vilja ellerm bjudning på hinder alls....igår red jag dressyr träning med han och då hade han en jätte fin bjudning och var mjuk och följsamm men jag vill ju hoppa=( något tips=:confused:

vad blev det för färg då??:D
till min mörkbruna polle har sadel som är tabacco, snyggt enligt mig, men alla har ju olika åsikter:smirk:

hade en pro jump till min ponny och har en wintec dressyrsadel till stora hästen nu. Väldigt bra sadlar för det priset enligt mig!

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 668
Senast: morgaine
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka