"Hoppträns"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 7 588
Sv: "Hoppträns"

hoppar med vanligtbett och har ett svart morris&nolan träns.

Vi har ett sånt hängandes i butiken som en kund beställt, med tillhörande förbygel :love: så grymt snyggt och så fint arbete!

Mina hoppträns...

5380265.jpg

5323496.jpg

som ni ser.. så älskar jag dom där Pannbanden

Har ingen bild på datan, men ett 12 år gammalt Hubertusträns, svart med engelsk nosgrimma och en silverlänk på pannbandet (ej orginal till tränset) och ett par bruna gummityglar med vitt gummi (jaa, jag ska byta till ett par helsvarta, ska bara orka...) ett rakt tränsbett med fasta ringar.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 946
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: Freazer
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka