Horseware... igen...

lady_vip

Trådstartare
Var precis inne och skulle beställa 2 stycken Rhino wug, men jag ångrade mig lite snabbt, så jag behöver er hjälp!

Amigo Turnout, är det ett "vanligt" täcke om man tar av halsen? Isåfall, hur långt upp går halsen?

Rhino Orginal har ju numera hals, är det fortfarande inte halvhals på det?

Anledningen är att jag egentligen vill ha halvhals med helhals till, men jag har inte råd att köpa 2 Rambo-täcken, så det får bli Rhino tänkte jag först, men eftersom jag hatar rutorna så gör jag allt för att hitta nån annan lösning:angel:

//E
 
Sv: Horseware... igen...

Rhino Original är med avtagbar hals. Jag köpte det olivrutiga förra året och ska köpa till halsen i år. Det är normal hals på det.

Amigo Turnout ska väl se ut som Rhino Original tror jag?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i...
2
Svar
23
· Visningar
8 362
Senast: Camigween
·
Utrustning Täckessäsongen är här och jag skulle behöva uppdatera min hästs täckesgarderob. Problemet är att jag ännu inte hittat rätt modell på...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: lytesout95
·
Utrustning Nu vill jag gärna ha era tips på slitstarka utetäcken med god passform för en stor häst som inte är alltför bred över bogen :) Gärna med...
2
Svar
29
· Visningar
2 598
Senast: Wembley
·
Utrustning Sliter mitt hår snart! Min häst fryser när det blåser, och blåser gör det mycket här. Han har mat, han är frisk, han är inte...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den första tråden
  • Kaoset del 2
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp