Horseware underblanket

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare PAU
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 953
P

PAU

Hej är det någon som har testat dessa?? Hur ligger de.

Vill ha ett täcke mellan mitt 420 grams och 200 grams Horseware täcke. Horseware gör ju inga 300 grams täcken så jag tänkte att man kanske kunde köpa en underblanket och lägga under hennes regntäcke om det nu funkar med andasfunktionen och att det ligger bra??

Sv: Horseware underblanket

funkar det att använda dem som termotäcken inne? eller glider de av iom att de inte har några gjordar?
hur är insidan, glatt material?
funderar också på att skaffa mig ett sånt att ha under regntäcket om vintern, men det måste funka att ha bara det inne också.

Jag är också intresserad av att höra hur det är. Fler som använt det, både positivt och negativt. Funderar på ett att ha under Lukas Ramboregntäcket när det blir lite kallare.

Nej det gör det inte, då det saknar "yttertyg" eller hur man ska säga. Man måste ha ett täcke över annars kommer det bli väldigt fult och gå sönder. Det är bomull på båda in och utsidan.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
461
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
221
Senast: Gimlan
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 314
Senast: Capybara
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
934
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈