Septicemia

Trådstartare
Var kan man hitta deras olika grimmor, grimskaft och shabrak? Bra sidor där så mycket så möjligt finns! :D

Kikade in på deras hemsida för ett litet tag sen och blev förälskad i deras grejer, vad brukar priserna ligga på?
Har bara koll på täckena och behöver råd. :)

Sv: Horseware

Vad bra! :)

Det fanns ju inga bilder på shabrak och grimmor på strömsgård och inte heller några priser på dessa.
Är det någon här på buke som vet vad de kostar ungefär?

Främst Rambo prylarna.

Det är bara att maila och fråga, de är väldigt trevliga och tillmötesgående. Dessutom har de de bästa priserna jag hittat på horsewareprylar :)

Vimzis skrev:
Vad bra! :)

Det fanns ju inga bilder på shabrak och grimmor på strömsgård och inte heller några priser på dessa.
Är det någon här på buke som vet vad de kostar ungefär?

Främst Rambo prylarna.
Hej,

Hästshopen har priserna ute på grimmor, grimskaft och schabrak. Gissar att Strömsbergsgården ligger i samma prisklass.

~Ingrid

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 450
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 276
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka