hotmail (hur f*n gör man?)

lilstar

Trådstartare
Jag tänkte skaffa en ny hotmailadress, bland annat för att jag har haft den jag har nu sen jag var typ tolv år och därav ett namn som inte direkt passar sig när man ska söka jobb mm. Men hur gör man egentligen? Om jag går in på "registrera dig" så kommer jag till en sida där man ska välja mellan två alternativ som heter nåt i stil med windows live free hotmail bla bla... Kan någon tala om för mig hur jag skapar en ny hotmailadress helt enkelt? varför ska det vara så krångligt :confused:

Hjälp mig i internetdjungeln! :o

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är nygift och sjukt oteknisk. Har gmail med namn + efternamn, men har i och med gift nu bytt efternamn och funderar över hur jag...
Svar
12
· Visningar
1 668
Senast: ameo
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 663
Senast: vtok
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 038
Senast: Shenzi
·
Hästvård I mitt område där jag bor löper det omkring en outbildad hovslagare som skor snett och vint, ljuger att h*n har utbildning, att h*n ska... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 638
Senast: Heero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka