Hujeda mig vilken blandning...

Sv: Hujeda mig vilken blandning...

Ibland undrar jag hur naturen löser sånt här...
Håller med Martha att naturen klarar sig bättre utan människans inblandning. Naturen skulle överhuvud taget inte producerat missfoster av dom slag människan verkar gilla att göra raser av. För den som möjligtvis tror något annat, så finns inte en enda tam hundras som naturen tagit fram.

Kommentar ang svaret från säljaren. Om jag varit intresserad av blandningen och varit öppen för att köpa en, så nog sjutton hade jag frågat om prisnivån. 8000:- för en märklig blandning!?

LIA

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 484
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 593
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 713
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31