Hunden med till Oslo! Hjälp!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Charlotte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 726
C

Charlotte

Hej!
Jag behöver verkligen ALL hjälp jag kan få!
Jag och min pojkvän ska flytta till Oslo inom en snar framtid och jobba. Och tanken är att jag ska ta med mig min hund, vet dock inte hur jag ska göra med henne. Vill ju inte att hon ska sitta hemma själv hela dagarna. Har en otroligt snäll dobermanntik på 4 år. Vet inte nu vilka arbetstider jag och min pojkvän kommer att få. Men säg att vi jobbar hela dagarna båda två. Och vi kolla nu på lägenheter och det lutar åt att vi kommer bo mitt i centrala Oslo.
Vet ni om det finns nå bra hunddagis i Oslo?
Eller har ni också flyttat till Oslo och tagit hunden med er, hur löste ni det?
Finns det nåt annat jag kan göra förutom att sätta henne på hunddagis?

Snälla hjälp mig!:confused:
Tacksam för all hjälp jag kan få!
MVH/ Charlotte

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 033
Senast: Nota
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 687
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 642
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka