hundförsäkring

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare DrSnuggles
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 609
D

DrSnuggles

Jag har två hundar som jag slentrianmässigt alltid har försäkrat. Premien för båda två är drygt 2000 kr/år. Vet.vården kommer ju att minska då min ena hund snart faller för åldersstrecket. Jag undrar hur ni andra gör; har ni era hundar försäkrade? Hur resonerar ni? För maxbeloppet på min vet.vård är 15000 kr och det är ju inte så mycket egentligen?

Sv: hundförsäkring

Jag har bägge mina försäkrade, den ena utnyttjar aldrig sin och den andra hela tiden.... Visst, 15 000 är inte så mycket när man pratar veterinärkostnader, men heller inget jag har lust att punga ut med på ett bräde. Betalar hellre de pengarna fördelat på premien.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 937
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 691
Senast: lilstar
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 580
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka