Hundgodis?

Red_Chili

Trådstartare
Efter att ha läst en tråd här om att choklad är farligt för hundar så började jag fundera på vad mer som var det.

Har hört att vindruvor och russin ska vara väldigt farligt.

Har även hört att lök inte är bra.

Men, i köttbullar, korv m.m. så brukar det ju finnas lök som ingrediens... Om man då använder köttbullar eller korv som godis när man tränar med hunden, finns det då någon risk för hunden?

Vad finns det mer som är farligt för våra älskade vänner?

Sv: Hundgodis?

Jag har hört att saffran ska vara giftigt för hundar i större mängd.Med choklad så är det inte farligt i små doser och dessutom så är mjölkchoklad så utspädd med annat så en hund kan äta en hel paradis ask utan att det skulle vara jättefarligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 431
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 103
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?