Bukefalos 28 år!

Snuffsan

Trådstartare
Är det någon som har hundlucka i dörren?
Funkar det?
Går hundarna ut och in som de vill eller låser ni ibland?
Drar det kallt genom luckan?
Kan man sätta den mitt på en vägg eller måste den monteras på en dörr?
Använder era katter också luckan (ni som har katt också naturligtvis).

Funderar på hund/kattlucka och en liten hundgård utanför så hundarna (och katterna) kan kila ut om de vill när vi inte är hemma. Pga att jag vill ha hundgård utanför är det inte SÅ kul att sätta luckan i ytterdörren.... :crazy:
 
Sv: Hundlucka

Jag har inte hundlucka, men jag skulle tro att du kan sätta den på en vägg om du vill. Fast väggen är ju väldigt tjock, så det blir nog inte lika lätt som i en dörr. Men borde gå att ordna i allafall.

Väldigt bra idé tycker jag att ha hundgård utanför. Så skulle jag också vilja ha. Fast jag skulle behöva en lucka lika stor som en dörr typ för att få ut min hund :-P
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 642
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Vi måste på nåt sätt stoppa grannens katt från att komma in i vårt hus. Hon smiter in hela tiden och gömmer sig så vi inte hittar henne...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: Flixon
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
905
Senast: Bison
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp