Hundmat Advance

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Kerstinrr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 994
K

Kerstinrr

Har ni provat hundmaten ADVANCE har funderat på att byta till den men vill gärna ha åsikter, har ni hört något negativt eller positivt??

Sv: Hundmat Advance

Jag har precis börjat med det fodret.Min tik är inte specielllt känslig i magen men hon fick lite diarre första två dagarna;MEN så började hon löpa för första gången två dagar senare så det kan ju ha vart det också......:rofl:Hon som sålde fodret sa att många kräsna hundar gillar detta då det är smakrikt.Angående päls,hull mm är det alldelas för kort tid som gått än för att se ågon skillnad.

Jag har också ganska precis börjat med fodret.

Min valp är riktigt kräsen och dålig på att äta, men detta gillar han.

Stora killen som är känslig i magen har än så länge funkat bra på detta.

valpen har ätit lite längre, och hans bajs ser riktigt "bra" ut:o

Jag har provat det, och min hund fungerade inte alls på det. Hon blev ännu kassare i magen än hon brukar vara och pälsen blev glanslös.
Dessutom tyckte hon inte alls om det.

Fast i och för sig har jag ännu inte hittat ett foder som passar min hund och som hon tycker om.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 091
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 615
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
270
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 484
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31