Hundpassning Göteborg/Rover?

Trott

Trådstartare
Är det någon som har använt tjänsten Rover för att få hjälp med Hundpassning?
Jag ska till Göteborg och träffa en vän och vi är bjudna på glöggmingel på kvällen, mellan typ 18-22, och kommer ha Tilda med mig då vi ska fara vidare söderut på söndagen. Så jag behöver hitta någon som kan se efter Tilda, vännen har gått bet i sin bekantskapskrets tyvärr.
Eller finns det kanske till och med någon från buke som bor i centrala Göteborg/alt Bergsjön området som skulle kunna se efter Tilda några timmar på lördag den 10e?
 
Är det någon som har använt tjänsten Rover för att få hjälp med Hundpassning?
Jag ska till Göteborg och träffa en vän och vi är bjudna på glöggmingel på kvällen, mellan typ 18-22, och kommer ha Tilda med mig då vi ska fara vidare söderut på söndagen. Så jag behöver hitta någon som kan se efter Tilda, vännen har gått bet i sin bekantskapskrets tyvärr.
Eller finns det kanske till och med någon från buke som bor i centrala Göteborg/alt Bergsjön området som skulle kunna se efter Tilda några timmar på lördag den 10e?

Åh, hade gärna gjort om jag sett detta tidigare (och eh, inte haft typ barnkalas igår 😂). Hoppas det löste sig!
 

Liknande trådar

C
Katthälsa Vet inte vad jag ska ta mig till. Närmar sig kanske bristningsgränsen för mig snart(mår inte bra psykiskt nämligen). Detta är min...
Svar
9
· Visningar
3 517
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp