Hund123

Trådstartare
Min chihuahua har börjat få köldkramp nu när vi fått mer minus och kan inte gå på promenad eller sin morgonrastning. Han kissar sen fryser han som fast så han har börjat bajsa dåligt också :/
Finns det några bra hundskor på marknaden? Har provat några grova konstiga från rukka som han inte gillar och som bara faller av samt stickat själv som han gilla men också bara faller av. Har smörjt med fet tassalva som funkat bra fram tills det blev -10.
 
Min chihuahua har börjat få köldkramp nu när vi fått mer minus och kan inte gå på promenad eller sin morgonrastning. Han kissar sen fryser han som fast så han har börjat bajsa dåligt också :/
Finns det några bra hundskor på marknaden? Har provat några grova konstiga från rukka som han inte gillar och som bara faller av samt stickat själv som han gilla men också bara faller av. Har smörjt med fet tassalva som funkat bra fram tills det blev -10.

Tipsar som alltid om dessa från Arket zoo :)
 

Bifogade filer

  • 20210131_112037-01.jpeg
    20210131_112037-01.jpeg
    199,2 KB · Visningar: 66
Använder Non-Stop's långdistanssocka, de enda som sitter kvar och är hållbara :)
(bild från Google)
 

Bifogade filer

  • 179299025-origpic-18084c.jpg
    179299025-origpic-18084c.jpg
    22,9 KB · Visningar: 64

Liknande trådar

Hundträning Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Svar
35
· Visningar
3 778
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 190
Senast: geting
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 601
Senast: Madalitso
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp