Hundträff/kurs UPPSALA!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare BabysMamma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 121
B

BabysMamma

Finns det några i Uppsalaområdet som kan rekomendera någon bra kurs här?
Eller nånstans där hundar får träffas å leka?
Någon som vill ha promenad sällskap?

Sv: Hundträff/kurs UPPSALA!

Jag bor i Salabacke och har en hel del tid över, samt att min buse behöver lära sig att gå på promenader med andra människor och hundar.

Mitt tips på kurs är att vända sig till Lena Carlsson som har Uppsala hundcenter.
Hon har hjälpt oss enskillt och i grupp.

http://www.uppsalahundcenter.se/

Vill du ha promenadsällskap någon gång så skicka ett PM

/M

Jag och mina hundar bor i de södra delarna av Uppsala :)

Jag är ganska nyinflyttad här och vet inte riktigt va som räknas till södra uppsala...:crazy:
Men promenadsällskap vore trevligt hur som helst!!!:)

Bor också i de södra delarna, Sävja och tycker det vore kul med promenadsällskap.

Själv har jag inte gått kurs för den som nämnts tidigare i tråden utan på Uppsala hundvänner.

Hej

Skulle varmt kunna rekomendera Kicki -www.hundkurs.se! Hon har kurser i Nåntuna (sydöstra Uppsala) i vår. Där finns även hundhagar där man kan släppa.

Nere i Hågadalen (vid Eriksberg) Finns en fin hundhage och otroligt fin natur att promenera i.

Jag bor på samma ställe som Liander (Lilla Sunnersta), och ställer gärna upp som promenad/lekkompis. Skicka ett PM bara :)

Var i Uppsala bor du?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: inverterad
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 132
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 796
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Håller på att bli tokig på hundens päls på benen, det är som att ta med sig en halv skog och ett helt grustag in efter varje promenad...
Svar
18
· Visningar
848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka