Hundträff?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Madde85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 858
M

Madde85

Efter att ha sett i tråden om västeråsträffen hur kul de haft på deras träff så är jag också sugen på en sådan. Men jag antar att det inte bor så många intresserade här i närheten. Jag bor i Degerfors, men hålls rätt så mycket i Karlskoga. Så om det finns någon i nejden så vore det ju kul om man kunde ordna någonting. Kanske samlas och träna vid brukshundklubben eller kanske ta en promenad eller så.

Jag har en blandraskille på 4 år. Ser ut som på bilden här brevid, med andra ord som en alldeles för hög schäfer.

Jag bor i Örebro och träffas gärna och tränar. Jag kan behöva lite nya infallsvinklar. Promenader tycker jag dock är trist.

Ja, träning är det som lockar mig mest. Jag har inte hållit på sådär överdrivet länge med lydnadsträning men jag behöver komma ihop med någon annan och träna så att hunden får träna med störningar också.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 696
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 604
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 516
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka