Bukefalos 28 år!

Hundvänligt boende Jönköping

Silver Girl

Trådstartare
Jag tänkte nu ta steget in i den riktiga hundnörd-världen och åka på en tävling som kräver övernattning. Någon som kan rekommendera ett trevligt och hundvänligt övernattningsställe i eller nära Jönköping. Om utanför helst åt Nässjö-hållet då jag kommer den vägen.
 
Jag tänkte nu ta steget in i den riktiga hundnörd-världen och åka på en tävling som kräver övernattning. Någon som kan rekommendera ett trevligt och hundvänligt övernattningsställe i eller nära Jönköping. Om utanför helst åt Nässjö-hållet då jag kommer den vägen.
Hotell Paradis har jag hört gott om, dock ligger det mellan Eksjö och Nässjö.
 
Inne i Jönköping finns Best western som man fick ha hund på. Trevligt hotell men kanske inte så kul att bo mitt inne i stan.
 
Scandic Elmia bodde vi på sist. Jättebra. Motell vätterleden, tror jag det heter, egen ingång till rummet. Men det kanske är fel håll för dig. Vi kommer ju oftast från oss eller påväg till oss. E4 norr asså :)
 
Scandic Elmia bodde vi på sist. Jättebra. Motell vätterleden, tror jag det heter, egen ingång till rummet. Men det kanske är fel håll för dig. Vi kommer ju oftast från oss eller påväg till oss. E4 norr asså :)
Värt att kolla så det inte är samma helger som de stora evenemangen på Elmia dock, för då är det fullt kaos ;)
Typ Dreamhack o så. (Det är oftast fullbokat men ibland finns det ju rum över, trist att bo där om det inte är ett evenmang man inte är intresserad av)
 
Nu har vi bott på hotell Paradis. Trevligt ställe, god mat. Fin kvällspromenad längs en vandringsled. Fick erbjudande om att få en hundbadplats visad, så helt klart hundvänligt. Ett bra övernattningsställe för en natt.
Har en liten misstanke om att det kan vara lite lyhört men då jag var ensam gäst så vet jag inte säkert.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 254
Senast: lilstar
·
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Brie
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 246
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 019
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp