Welsh

Trådstartare
I morgon ska vi iväg och hälsa på vår nya valp. 6v gammal så vi ska bara hälsa på dem och förhoppningsvis få en uppfattning om hur hon är i tempramentet.
Vad ska vi tänka på i morgon? Vilka frågor?
Det är inte vår första hund då vi har 2 hemma nu men det var så länge sedan vi hade valp.
Det är en Berner Sennen tik kan jag tillägga.

Sv: Hundvalp

En seriös uppfödare tycker inte att någon fråga är dum! Fråga på bara, allt vad ni kan komma på!
Vilken väg åker ni? (inte förbi Falun antar jag)
Och glöm för allt i världen inte kameran! Förväntar mig gulliga valpbilder imorgon kväll!

Nope vi kör E4an upp till Söderhamn och viker sedan av innåt landet.
Återkommer med bilder i morgon. Orkar nog inte lägga in dem i kväll.

Här kommer äntligen bild på vår lilla tjej.:love: På bilden 6v, nu bara 1 vecka kvar till hämtning:banana:
amber1.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 222
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 489
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 716
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 468
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka