Hur avslutar man medlemskapet?

Tjockisina

Trådstartare
Tröttnat på sidan och vill avsluta mitt medlemskap men hittar inte nånstanns vart man säger upp det.
Nån som vet??

Sv: Hur avslutar man medlemskapet?

Sluta logga in så är du raderad om ett år

Jag tror inte det. Vad jag vet så är det enda sättet att sluta logga in under lång tid. Ett halvår eller ett år.

Men loggar du inte in så slipper du ju vara här. ;)

Jag tror inte det. Vad jag vet så är det enda sättet att sluta logga in under lång tid. Ett halvår eller ett år.

Men loggar du inte in så slipper du ju vara här. ;)

Hmm lustigt brukar alltid finnas nå avsluta medlemskap grej på sådana här sidor.

Lyft blicken till den översta nålade tråden här på Bukefaloshjälp :idea:

Ja men det är vell bara att låta bli att logga in om du inte vill ha kvar det användarnamnet...

Lite roligt det här!

Nu är det 5 år sedan den här tråden skrevs (rensar mina prenumerationer, därför hittade jag denna) och det är bara undertecknad o TS som finns kvar som medlemmar.

Då måste jag ställa frågan till TS:
Varför var det så viktigt att kunna radera medlemskapet omgående?

Liknande trådar

Samhälle Jag blev automatiskt ansluten till Amazon Prime och det är inget som jag vill betala för. Handlar ytterst sällan på Amazon så det är...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: alazzi
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
664
Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 811
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 763
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31