HUR byter jag mall på min sprayhemsida?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare MissDaisy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 759
M

MissDaisy

Jag vill inte ha de tråkiga mallarna som spray erbjuder utan jag har sett andra som har skitsnygga bakgrunder, det vill jag också ha men jag är inget datageni så jag behöver HJÄÄÄÄLP :bow:

Sv: HUR byter jag mall på min sprayhemsida?

Det kan hända att du måste betala en viss summa i månaden för att få dom mallarna.

Personligen så tycker jag att spray är det sämsta webbhotellet eller vad man kan kalla det.
Gå in på http://www.freewebs.com och skapa ett nytt konto. Där finns mallar som är 10ggr snyggare än på spray.

/J

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 193
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 453
Senast: Majjijann
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 317
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?