Hur får man bort skiten

fejko

Trådstartare
Jag får flera gånger om dagen rekommendationer om YouTube klipp som någon vill att jag ska titta på. Börjar bli väldigt irriterande. Hur stänger man av skiten?

Nu har jag stängt ner det mesta hittade dock inget om pushnotiser men detta kanske beror på att jag har svensk inställning.

Nu har jag stängt ner det mesta hittade dock inget om pushnotiser men detta kanske beror på att jag har svensk inställning.

På min telefon ligger det under inställningar och aviseringar.
Där kan jag välja vilka appar jag vill få aviseringar/pushnotiser från.

Har inte samma utformning på telefonen som du men hittade något under YouTube/inställningar "rekommendera videor" som jag stängde av.

Tack för tips!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
129
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 093
Senast: Flavor
·
Hemmet Jag har fått jobbiga grannar, dem bor inte där permanent, det är deras semesterboende men dem är där ganska ofta. Dem är väldigt sociala...
Svar
10
· Visningar
958
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31