Hur får man bort skiten

fejko

Trådstartare
Jag får flera gånger om dagen rekommendationer om YouTube klipp som någon vill att jag ska titta på. Börjar bli väldigt irriterande. Hur stänger man av skiten?
 
Nu har jag stängt ner det mesta hittade dock inget om pushnotiser men detta kanske beror på att jag har svensk inställning.
 
Nu har jag stängt ner det mesta hittade dock inget om pushnotiser men detta kanske beror på att jag har svensk inställning.

På min telefon ligger det under inställningar och aviseringar.
Där kan jag välja vilka appar jag vill få aviseringar/pushnotiser från.
 
Har inte samma utformning på telefonen som du men hittade något under YouTube/inställningar "rekommendera videor" som jag stängde av.

Tack för tips!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 509
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
730
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 931
Senast: kolblakkur
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 321
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp