JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur får man in en bild i tråden?
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
sally_lipton
Startdatum
Startdatum
22 Okt 2008
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
836
Status
Stängd för vidare inlägg.
ja, jag har tryckt på den lilla knappen med berget och sen kommer ju en ruta upp där man ska sriva URL kod eller nåt....vad är det?
Status
Stängd för vidare inlägg.
IT & mobiler
Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
13
14
15
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden.
För dig som eventuellt inte varit...
26
27
28
Samhälle
Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd.
Under de senaste åren...
Svensk Politik 4
Samhälle Dessutom så var ju diplomatens partner hemma, och även han fick handfängsel på sig etc. Så även om diplomaten är avliden så finns det ju...
EmmaBovary
1 minut sedan
Eurovision 2025
Kultur Jag håller med. Jag är dessutom nyfiken på vilken instruktion juryn får. Man kan tänka sig några varianter:
1) Rösta på din favorit...
Lingon
5 minuter sedan
Svar: 1 074
Visningar: 24 046
Allmänt
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Morgonträning på gymmet idag! Ben och mage. Skönt pass, ökar sakta men säkert belastningen och idag fick benen jobba i massa olika...
zassoo
9 minuter sedan
Svar: 1 643
Visningar: 52 357
Allmänt