Hur får man tag i en handler?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare diartistakasha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 796
D

diartistakasha

Ska ställa i helgen men vet inte om jag hinner då jag eventuellt måste jobba:crazy: Jag kan ju skicka vovven med husse men han vägrar visa henne. NÅn som har ett tipps?

Sv: Hur får man tag i en handler?

Ska uppfödaren kanske ställa ut, så hon kan även ta din eller om hon känner nån?
Vart är utställningen?

Vet inte om de ska dit, ska nog ringa henne faktist. Utställningen är i ronneby.

Kan du inte fråga någon på plats om de kan ställa din hund? Eller ring din uppfödare och fråga om hon känner någon som ska dit som kan tänka sig att ställa åt dig?

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
267
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 912
Senast: Nota
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 592
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 531
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka