hur gör jag?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare coscos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 956
C

coscos

Jag har en bild på en häst som jag vill ha på min hemsida.
Hästen stod på vårat stall förut och det är då kortet är taget.
Nu är hästen såld.

Får jag använda kortet? Tänkte om man inte fick det eftersom jag inte äger hästen??

(Jag ägde den inte förut men jag vet att jag får använda bilden för förra ägaren)

Någon som har koll?

Sv: hur gör jag?

coscos skrev:
Jag har en bild på en häst som jag vill ha på min hemsida.
Hästen stod på vårat stall förut och det är då kortet är taget.
Nu är hästen såld.

Får jag använda kortet? Tänkte om man inte fick det eftersom jag inte äger hästen??

(Jag ägde den inte förut men jag vet att jag får använda bilden för förra ägaren)

Någon som har koll?
Är inte hemma nu, men om du påminner mig framåt kvällen ska jag skicka en bra länk.
Generellt. har du tagit bilden så får du använda den hur du vill.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
738
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 331
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka