Hur gör man?

BasicLisa

Trådstartare
Nu kanske det här hamnar fel och då ber jag om ursäkt, vet inte om det är ett data problem egentligen

Iallafall, jag har laddat ner en ljudbok, hur gör jag för att få in den på min I-pod?

Sv: Hur gör man?

Nej, inte än, eller det jag undrar är om man lägger in det som vabliga ljudfiler eller om man kan lägga in det som nått annat, så det inte stör musiken??

Ja det kan du göra, så gjorde jag. Finns i biblioteket en speciell mapp för ljudböcker. Går dock att lägga in spåren i musik mappen också.

Annars kan du lägga in dom som vanligt och sen högerklicka och välja filtyp Ljudbok under nån flik.

På mac är det: högerklicka, visa info - alternativ - medietyp.

Ändrar man där sorteras dom automatiskt in i Ljudboksmappen.

Jag tror jag klarade det... Hopas iallafall, annars får jag fortsätta trixa

Tack!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III
  • Ridskoleryttare
Tillbaka