Bukefalos 28 år!

Hur har det gått i helgen då?

M

millan_myzan

Hur har det gått för alla som har tävlat på Greva i helgen??.. hoppas att det har gått bra för alla!
 
Min pålle hade tävlingsdebut och han var sååå duktig! Min tränare red honom och jag blev så stolt när jag såg honom att jag fick tårar i ögonen.Både jag, tränaren och uppfödarna är helnöjda med hans prestation.
Längtar till nästa säsong!
 
Hotrodder slog upp ett sår på huvudet så det blev inget tävlande för honom :cry:

Fick låna Jockes hingst Boots & rida horsemanship och pleasure med :bump: :bump: :bump:

Och sedan red jag juniorreining med mitt lilla sto & hon skötte sig jättebra!

Malin
 
Jag hörde att du hade ridit boots i pleasure och horsemanship av Hampus!.. men ska du ner til slöinge och tävla då??.. kul att ditt sto gick bra!..
 
Hej!! Jag var ner med Conny Nilsson och hjälpte han under tävlingarna och det gick kanon för han och hans hästar Miss Lonesomehustler och "eye".
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När helgens första omgång av Lövsta Future Challange Jumping var klar stod det klart att vinsten gick till nederländernas Willem Greve...
Svar
0
· Visningar
76
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson gjorde sitt yttersta för att ordna en svensk seger i Gothenburg Trophy men kunde inte slå nederländska Willem Greve. –...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det blev återigen dubbelseger för Maria von Essen och Invoice när de tävlade internationell GP och GP Special i Tolbert, Nederländerna i...
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I helgen tävlas det i lätta klasser i reining hos Sanden Ryttarsällskap utanför Eskilstuna för allra första gången.
Svar
0
· Visningar
51
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp