Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag försöker hitta någonstans där jag kan komma in i mitt galleri/fotoalbum. Jag blir tokig! Jag hittar ingenting sedan Gunnar gjorde om. Är jag helt knäpp eller vad?!
jag tror man måste gå in via länken till vänster, där det står Hästgalleri. har inte hittat nån annan väg i alla fall.. klickar du på hästgalleri kommer du till en sida med massa olika val, sen får du bläddra dig fram till dina bilder.
Jag går in under fotografier och klickar på "en häst" och sedan letar jag mig fram till en bild som är min och klickar på den - sedan kan man komma till sin sida genmom att klicka under bilden där det står "visa myskos alla bilder"
Finns säkert en enklare version men har inte orkat leta.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Juridik & Ekonomi
Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var...
Hundavel & Ras Till viss del är den jämförbar med pudeln, men inte helt lika, och vad man gillar är nog främst tycke och smak. TS själv drog mot pudel.