Hur lång tid?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Magdalena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 854
M

Magdalena

Nån som kan lista ut ungefär hur lång tid en klass på 18+3 starter kan ta? Det är en 1m inomhus. Behöver räkna ut när vi behöver vara på plats :)

Sv: Hur lång tid?

Du ska möjligtvis inte till HaRK i morgon? :angel:

Jag också :p

Tror att 1,10 kommer börja runt 10.00-10.30 ungefär.
Det är några (hittills 3) strykningar i första klassen.

Magdalena skrev:
Nån som kan lista ut ungefär hur lång tid en klass på 18+3 starter kan ta? Det är en 1m inomhus. Behöver räkna ut när vi behöver vara på plats :)

Om det inte är extremt snabba eller långsamma så bör det ta ungefär 40 minuter.

Asch att jag inte hann se svaren innan jag åkte. Kom nästan för sent ju! Missade en häst jag skulle fota. Och ja, det var på HaRK. Visste inte att du skulle dit, då hade jag ju spanat järnet!

Hann inte se lagklassen tyvärr, skulle ha fotat flera hästar där var det meningen annars.

Liknande trådar

Skola & Jobb Om ni ska förbereda en presentation, föreläsning el dyl och ska göra tex en power point, ungefär hur lång tid behöver ni? Tidsmässigt... 2
Svar
23
· Visningar
1 345
Senast: Anna
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 685
Senast: manda
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 613
Senast: __sofia__
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S