Hur lika är en Caprilli och en Wintec?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Dundret
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 674
D

Dundret

Ska sälja min Wintec (500 dressyr cair) och har en köpare som undrar hur lik den är en Caprilli förutom då att den är i läder.
Rakare/svängdare? Beror på vilken bomvidd då med kanske.. men ungefär?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur lika är en Caprilli och en Wintec?

nån som kanske även vet hur vid det vita resp. röda järnet är i grader? (äger ingen gradmätare..än)

Sv: Hur lika är en Caprilli och en Wintec?

*ppuuut*

Har kanske inte med huvudämnet att göra, men vad tycker ni en Wintec 500 dressyr cair är värd? den är ca 2,5 år gammal, bra skick men 3:e hålen på sadelgjordsstropparna är slitna, men brukbara.
Köptes begagnad för 2500:- (nerprutat från 3000:-) och den är i samma skick som då, då jag har använt den sparsamt.
Någon som vill ge förslag?

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
234
Senast: Fibusen
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈