Hur räcker er tid till, till barn och häst?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare mtft
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 723
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

mtft

Jag har två barn, en på två år och en på tre månader. Har en tvåårig unghäst som nu går på lösdrift. Är nu f-ledig men har ett jobb med kontorstider. Inga släktingar i närheten och en man som reser en del. Jag vill inte sälja, detta är min stora passion i livet. Men vill heller inte försaka barn och familjeliv för mycket. Jag är typexemplet på generationen som skaffar barn sent och inte kan låta sina egna intressen stå tillbaka. Livet är ju så kort och hästar är så roligt! Jag är ingen latmask och går upp tidigt eller lägger mig sent om det krävs, men hur länge orkar man med det?
Hur får ni andra tiden att räcka för både barn och häst?

Sv: Hur räcker er tid till, till barn och häst?

En del svar finns i den här tråden som är mindre än en vecka gammal. Återupliva gärna den om ni vill ha fler åsikter eller vill fråga ytterligare frågor.

Låser nu denna.

/moderatorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 236
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 929
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 972
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 420
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Handdukar
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur