Hur säljer man trav/körutrustning/traktortillbehör?

kopur

Trådstartare
Jag har en släkting som fått lite travutrustning samt en jordbrukstraktor och diverse tillbehör till den "på halsen" och som vill sälja dessa. "Eftersom jag håller på med hästar" förväntas jag veta hur man bäst säljer sådant, om det finns bra ställen på internet där man bör annonsera och hur man kan få en uppfattning och priser.

Jag sa att det kanske jag visst kan, inte för att jag håller på med hästar, men för att jag kan fråga på Bukefalos!

Hoppas nu att någon kan ge mig tips!!!

Sv: Hur säljer man trav/körutrustning/traktortillbehör?

Tja.. här på buke finns det ju sådana annonser väl, blocket brukar ju funka för det mesta man vill sälja :)

Sv: Hur säljer man trav/körutrustning/traktortillbehör?

Ja du passar något utav det på min c-poony så är jag intresserad utav det.
Är bara för lat för att orka köpa från affär när det gäller sele, mest för att jag inte vet vad jag ska köpa för jag vet inte om det går att vänja henne med svanskappa eller inte, har ju föröskt redan :angel:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
12 003
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
1 118
Senast: Skorpion76
·
Ridning Hej, jag vet att det finns 1000 trådar om detta, men skulle ändå vilja ha lite egna svar så jag lägger upp en ny :) Jag ska köpa min... 2
Svar
32
· Visningar
3 003
Ekonomi & Juridik Okej, tar det från början. I mars i år var jag och min (då blivande) sambo och kikade på en gård här i Västernorrland, en liten gård... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
29 870
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka