Hur ser det ut i din garderob?

Sv: Hur ser det ut i din garderob?

Jag har 3 garderober, 1 med hyllplan+trådbackar och 1 med galgar och två hyllplan och den sista med 1 hyllplan och galgar och till sist en byrå.

I garderoben med hyllplan ligger tröjor, t-shirtar, linnen, byxor lite huller om buller :angel: I trådbackarna där ligger trosor och behåar i en och i den andra strumpor och strumpbyxor. Längst ner ligger extra täcke+ kuddar och diverse filtar.
I den med galgar hänger skjortor, klänningar och andra kläder som är bra att hänga upp. Här finns även plats för lite reservbadlakan + handdukar samt ytterligare extra täcke och kuddar.
I den tredje finns plats för ytterkläder som förtillfället inte används, stallkläder i en salig röra, skor, väskor och annat smått och gott (såsom ved, syattiraljer osv).

Till sist i byrån används en låda till sängkläder och den andra ligger badlakan. De 2 resterande lådorna används till att gömma saker som ligger framme när jag får gäster :angel:

Dock är det sällan kläderna ligger i garderoben, jag har dem gärna lite överallt, på soffan, över stolar, hängande på toalettdörren :D

Men jag försöker iallafall hålla ordning;)
 
Sv: Hur ser det ut i din garderob?

Jag har den stora turen att ha en stooor garderob. Den är väl 5 m bred och uppdelad i två dörrar, bakom ena dörren är det en rad med galler korgar och en rad med hyllplan. Bakom den andra dörren var det från början en enda lång stång, men jag hängde dit en liten stång till undertill i drygt halva den delen och fick på så vis ännu mer plats.

Resultat är myycket plats och ordning på kläderna, har även plats med filtar, skor, pantflaskor, staket till marsvinen, ihopfälld torkställning och även min gamla tvättkorg utan att det ser stökigt ut. :)

Dessutom är dörrarna speglar så har stoooor spegel :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp