Hur skickar man in en intresseanmälan internationellt?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare rodie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 042
R

rodie

Hur gör man? Proppen står ju på engelska och där står det att man ska skicka in "entries", vad menas med det? Är det någon speciell blankett? det står var man ska skicka den men vad ska man skriva?

Tacksam för svar!

Sv: Hur skickar man in en intresseanmälan internationellt?

Kontakta Ridsportförbundet.

För att få tävla internationellt så måste du ha tillstånd från ridsportförbundet (för VARJE tävling separat). Anmälan skall skickas genom ridsportförbundet.
Detta står att läsa i TR mom 150.

Kolla denna länk! (Om det är hopping)

Du som alltid vet allting bäst om allt och så vet du inte ens det här :devil:

http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=98757

Skriv ut dessa och skicka in till förbundet, glöm inte att hästen och du måste vara reggad hos FEI först.

Sedan gör förbundet resten. Alltså anmälan måste gå igenom förbundet och det är dom som anmäler till tävlingen =entries, det gör du alltså inte själv (om du inte vill bli bannlyst för all framtid vill säga).

Senast ändrad av en moderator:

Din länk stämnde nog mer än min!
Men jag såg bild på din häst gu vad fin den var :love:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 871
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har tidigare i ungvuxen ålder endast varit i kontakt med kuratorn på vårdcentralen vilket tyvärr inte fungerade under 2023-2024. Tog... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 733
Senast: Redfox
·
Hästmänniskan Varför ska man egentligen skicka in passet då hästen avlider? Vad händer med det? Min häst finns inte mer men jag har inte orkat ta tag... 2
Svar
20
· Visningar
1 391
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår