hur stor är lådan???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sinner
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 676
S

sinner

ok, jag ska beställa en sadel från usa och har bestämt mig för hur och så... MEN jag skulle ju vilja veta mer exakt hur mycket det kommer kosta, så är det nån som har importerad en westernsadel från usa som kan tala om för mig hur stor lådan blir:confused:
superkonstig fråga, jag vet...:crazy:

Sv: hur stor är lådan???

ok, jag ska beställa en sadel från usa och har bestämt mig för hur och så... MEN jag skulle ju vilja veta mer exakt hur mycket det kommer kosta, så är det nån som har importerad en westernsadel från usa som kan tala om för mig hur stor lådan blir:confused:
superkonstig fråga, jag vet...:crazy:

Jag har, och lådan blir inte så stor.
Dom brukar rulla in fendrarna in under sadeln.

När jag först fick lådan trodde jag att jag blivit lurad för den var så liten (Jämförelsevis).
Tyvärr kan jag inte svara exakt på hur stor den är, maila och fråga säljaren.

Sv: hur stor är lådan???

har mailat företaget men inte fått svar ännu..
kan man räkna på sadelns storlek (skirten då) och höjden på hornet och flutta tio cm åt varje håll? det behöver ju inte vara exakt, men jag vill ju inte tro att frakten kostar en summa och få en räkning på det dubbla sen...

Liknande trådar

Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: Amk
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 118
Senast: Ninnurur
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 785
Senast: Tiger tok
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 453
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31