Hur "stor" är...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Kimz0r
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 642
K

Kimz0r

...Hässleholms NAT? Om det går att fråga så... Jag vill så gärna åka dit men min man protesterar högljutt och menar att den är alldeles för stor för vår orutinerade hund.

Sv: Hur "stor" är...

Haha, fast då jämför jag med Stora Stockholm och Tvååkers och såna stora;)

Nä, den är rätt lagom, jag brukar vara besviken för de har få utländska domare och det tycker jag är rätt typiskt "små" utställningar.

//E

Men det är helt OK. Vi var ju på Malmö INT idag, valpis debut, och den är ju "ganska" stor. :D

Min "lille" ska debutera på Hässelholm, fast mest för att hans uppfödare kommer ner då och ska visa honom åt mig. Jag vet inte än om jag ska ställa ut hela helgen eller inte, men vi får se. Ska bli trevligt i alla fall, att se hur han sköter sig.

Jag är sugen på hela helgen, men då jag har lite att göra i skolan när den internationella utställningen går så blir det förmodligen bara en nationell...

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 637
Senast: ufot
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
270
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: SaraMara
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 474
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈