Hur stort bor ni?

Glimfeather

Trådstartare
Och hur många hundar har ni?

Själv bor jag på ca 15 kvadrat och har två bearded collies. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :angel:

Sv: Hur stort bor ni?

En och en halv hund.....En egen men så brukar föräldrarnas hund vara här med jämna mellanrum, flera gånger i veckan.
Har 42 kvadrat.

oj hur fixar du det?? det är typ som mitt vardagsrum... har du kök och allting på dom 15?

vet inte riktigt hur stort det är här, jag tycker det är litet, gammla huset var ju jättestort... runt 100 tror jag, och två våningar. har en collie och tre katter.

Vi bor 2 vuxna, 3 hundar(två schäfrar och en pekingese) plus en katt i en rymlig trea på ca 78 kvadrat.:)

Det funkar :D Vi är i princip ute från 6.30-18.30 så vi är inte inne jättemycket.

Japp, kök, sovrum, vardagsrum och toa/dusch ;) Bor i en liten gäststuga.

Ca 45 kvadrat har jag och sambon.
Vi har en vovva, 9 veckors valp, det räcker gott och väl :p Hon är dock mycket liten; dvärgschnauzer-shitzu

Jag bor själv i en kåk på 200 kvadrat. har 3 hundar. 2 dp och en flatte
Sen har jag ju några katter i familjen åxå

Senast ändrad:

En gråsvartklump med tomteluva:eek:

Precis :idea: :D

crestedblack.jpg

Tvåa på 65 kvadrat. Just nu en hund, tidigare två!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 106
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 145
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 461
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S