Karfitsa 23 Nov 2013 #182 Sv: Hur uttalar ni ordet chevré? mandalaki skrev: Le Shakespearé Klicka för att se mer... Asså, jag tycker det låter lite som Homeros!
Sv: Hur uttalar ni ordet chevré? mandalaki skrev: Le Shakespearé Klicka för att se mer... Asså, jag tycker det låter lite som Homeros!
Karfitsa 23 Nov 2013 #184 Sv: Hur uttalar ni ordet chevré? Förlåt, o mångarmade, dessa ljuvliga tecken återfinnes ej på detta undermåliga tangentbord....
Sv: Hur uttalar ni ordet chevré? Förlåt, o mångarmade, dessa ljuvliga tecken återfinnes ej på detta undermåliga tangentbord....
mandalaki 23 Nov 2013 #185 Sv: Hur uttalar ni ordet chevré? Undrar vad han heter på franska förresten - Omer?
Dentaku 23 Nov 2013 #188 Sv: Hur uttalar ni ordet chevré? mandalaki skrev: Undrar vad han heter på franska förresten - Omer? Klicka för att se mer... Vilket leder oss in på dagens värdelösa vetande:
Sv: Hur uttalar ni ordet chevré? mandalaki skrev: Undrar vad han heter på franska förresten - Omer? Klicka för att se mer... Vilket leder oss in på dagens värdelösa vetande:
mandalaki 23 Nov 2013 #189 Sv: Hur uttalar ni ordet chevré? Haha, jag tänkte på honom när jag skrev Omer Underbart värdelöst vetande, dock
Sv: Hur uttalar ni ordet chevré? Haha, jag tänkte på honom när jag skrev Omer Underbart värdelöst vetande, dock