Huuuuu!!!!! Stackars!!!!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Maddie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 720
Sv: Huuuuu!!!!! Stackars!!!!

Dom hade ändå tur, det verkar ju som att det hände något snabbt denna gången! Annars går det ju ofta så långt att dom måste avliva dom flesta.

Fattar inte hur man är funtad när man gör så där! :devil: :eek:

Ja, min mail fylls det på ständigt nu med gästboksinlägg, förfrågningar och erbjudanden från folk som vill hjälpa vårt katthem med dessa stackare.
Hurvida människan är frisk eller inte uttalar jag mig inte om, har mött flera som varit "djursamlare" som tror de gör en god gärning, men i själva verket är sjuka. De vet dock inte om det själva.

Tasja skrev:
Fattar inte hur man är funtad när man gör så där! :devil: :eek:

Nu vet ingen hur denna dam är "funtad" det kan ju vara så att hon lider av en psykisk sjukdom så man ska inte dömma så snabbt, även jag tycker det är fördjävligt men det slutade ju bra ändå. Man måste se längre än näsan räcker för det är nog inte en frisk person som gjort detta, hon trodde säkert att hon gjorde rätt!

Senast ändrad:

Ush så arg jag blir!!
Sånna personer. (om det bara är så att hon struntade i dem) ska man utsätta för samma sak.
Ge henne skabb, släng in henne i en lägenhet, utan mat (?) o utan toalett. Lås överallt!!! :devil: :mad:

_Jasmine_ skrev:
Ush så arg jag blir!!
Sånna personer. (om det bara är så att hon struntade i dem) ska man utsätta för samma sak.
Ge henne skabb, släng in henne i en lägenhet, utan mat (?) o utan toalett. Lås överallt!!! :devil: :mad:

Men helt allvarligt tror du på fullaste allvar att man lämnar 22 katter instängda i en lägenhet om man är fullt frisk????

det läskiga är ju att dom som gör sånt ofta tror att dom gör en insats och räddar djur :crazy: :crazy:

Oh ja! De finns människor som gör sånt i ren elakhet. (vet dock inte hur det är med denna person) Jag har själv varit med om ett fall! :cry:

Det handlar nog snarare om ett fall där människan tror att hon gjort rätt även om det i våra ögon är fel, alt handlat i panik.

Jag fattar inte att någon kan göra så... sjukt!

Sara :devil:

Tyvärr måste jag meddela att antalet katter minskat.... :( av de från början 22 från lägenheten är det nu 19. Det kommer att minska med några till - tyvärr. Några är inte friska nog, och kommer aldrig bli det så de kan säljas med gott samvete.
Totalt är det nu 41 katter på katthemmet, med alla kattungar inräknade. Var ner och tittade genom fönstren, och det är en herrans massa unga katter, även kattungar bland lägenhetskatterna. VLT kommer att följa katternas öde, så det kommer att gå att läsa mer om dem så småningom.

Vart ligger katthemmet? Om man vill "adoptera", hur gör man?

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 179
Senast: Asko
·
Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
727
Senast: Nikan
·
Övr. Katt Jag har haft problem med getingar på min uteplats. Varje år spreyar jag med radar i hålen i teglet för att de inte ska bygga bo. Det har...
Svar
9
· Visningar
368
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 076
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna