Huuuuu!!!!! Stackars!!!!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Maddie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 720
Sv: Huuuuu!!!!! Stackars!!!!

Tänkte komma med en liten uppdatering på detta!

Av de 22 katter i lägenheten har 17 överlevt. Några har varit svaga och några alldeles för rädda för människor, så de har varit tvungna att avlivas. Två var vi tvungna att fånga med fälla för att veterinären skulle kunna titta på dem, o de försökte gräva sig genom väggen. Dessa mådde inte alls bra av att vara inne.

Det är nu endast 3 katter kvar på katthemmet, resten har fått hem. Vi har fått sälja dem i omgångar så vår karantän är så liten. Två i taget har tagits in i karantän, fotats, märkts med halsband (alla såg ju likadana ut så vi fick sätta på dem halsband i olika färgen för att kunna se skillnad på dem) och sen slussats ut i lokalen. Att ta in alla på en gång var inte en möjlighet på den lilla ytan. Men nu är det alltså bara tre kvar!! Dessa är lite skygga, men absolut inte omöjliga, så de får nog hem snart de med!!! :)

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 179
Senast: Asko
·
Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
727
Senast: Nikan
·
Övr. Katt Jag har haft problem med getingar på min uteplats. Varje år spreyar jag med radar i hålen i teglet för att de inte ska bygga bo. Det har...
Svar
9
· Visningar
368
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 076
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna