zilla

Trådstartare
Jag har köpt en huva åt min häst :) men den är rätt stor på honom.Öronen skulle behöva växa ca 3 cm. :idea: :angel: Finns det olika stl att få tag på =ponnystl. :confused: Eller går det att klippa av den...eller kommer det se fånigt ut.?

Sv: huva

Jag har sett huvor som har i olika storlekar, även ponnystorlek, så det är nog bara att kolla runt lite! :)

Jag kommer inte ihåg nåt ställe så där på rak arm, men skickar ett pm om jag kommer på nåt! :banana:

Hejsan
Jag köpte en luva till mitt halvblod från Hööks (skickade efter) då mitt sto har ett litet huvud så beställde jag Cob, hon har det på tränset, men ack så stor luvan var!! Halva luvan var tom, hmmm
Jag klippte upp luvans öron (på insidan) och sydde in öronen, så nu passar luvan perfekt..

Equiline luvorna går att beställa i ponny.
www.equiline.se kan man gå in och kolla!sen akn man beställa en egen designad luva för ca 300:- (Så man luvan precis som man vill ha den, och inte lika dan som alla andra har!!!)
Hoppas du hittar någon bra luva!!

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 313
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V