Hyra hästbuss.

mnementh

Trådstartare
Någon som vet något företag i skåne som hyr ut den lilla typen av hästbussar? Dvs de som klassas som lätta lastbilar och har plats för två hästar.

Kolla i tidningen ridsoprt...vet att jag såg en annons där,men det är ett bra tag sedan.
Det var en gul Mercedes om jag inte mins fel.

Doh! Har ju inte ridsport längre :(

Du sitter möjligtvis inte och kollar i gamla nummer ibland? *bambiögon* :bow:

Den enda jag vet är "The Ault", han hyr bland annat ut till Flyinge, Strömsholm osv. Kommer inte exakt ihåg var han höll till (0413). Han tog förra året 35:-/milen iaf. Jag har numret så om du påminner mig imorron kan du få det!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 233
Senast: Nota
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
2 080
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 612
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka