Hyra / Låna kanin??

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare wannehavefun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 760
W

wannehavefun

Jag vill hyra eller låna en kanin i ca två månader för att veta att det känns bra. Vet ni någon uppfödare eller vanlig person som hyr ut? Meningen är ju att ha kvar den såsmåningom...PMA mig gärna för info om en viss person. Det gäller nu, alltså ingen sommarkanin. Det ska var en innekanin och hona.

Sv: Hyra / Låna kanin??

"vanliga" annonser för privatpersoner, kan du ring och höra om de vill låna ut kaninen innan ev köp.

Vi har gjort så några gånger då familjer velat se om de klarade av en kanin /allergi/ ungarnas intresse.

Privat personer...kolla blocket..brukar kunna gå att få ha kaninen på prov

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
690
Senast: Blyger
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Bison
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 643
Senast: Takire
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 878
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka