i dag har jag köpt en sele

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Eva_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 875
E

Eva_

Ja som sakt i dag har jag köpt en sele så imorgon ska jag köra det har jag nästan inte gjort på två år. Eftersom att jag börja med ridningen i stället men ridningen va inte lika rolig märkte jag sen. Ni som håller på med körningen rider ni också?

Sv: i dag har jag köpt en sele

Jo jag rider mest faktiskt. Kör som omväxling lite ibland.

Jag både rider och kör! lika mycket ungefär faktiskt, ryggmusklerna de får av att bli ridna är till bra hjälp även i körningen, dressyren där de behöver bära upp sig.
Dessutom så mår alla hästar bra av variation! :)

Jag både rider och kör! lika mycket ungefär faktiskt, ryggmusklerna de får av att bli ridna är till bra hjälp även i körningen, dressyren där de behöver bära upp sig.
Dessutom så mår alla hästar bra av variation! :)

okej vilken fin sele du ser ut att ha :) var har du köpt den själv har man ett rätt tråkig från hööks men det va billig :D funderar på att köpa en annan sen men men

okej vilken fin sele du ser ut att ha :) var har du köpt den själv har man ett rätt tråkig från hööks men det va billig :D funderar på att köpa en annan sen men men

mu hänger jag inte med? :O min sele? vart har du sett den? :confused: :rofl:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
161
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 230
Senast: Digbil
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 273
Senast: Badger
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 374
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈